sobota, 24 stycznia 2015

MovieStarPlanet? I opowieści z mojego życia?

Hejka :D Specjalnie dla was :D No dla tych którzy grają na MSP(MovieStarPlanet) założyłam na nim konto :D Takie: Nathalie@
Moje stare konto za nim nie miałam BLOGA: Morska62. Możecie mnie na te konta zapraszać, ale najbardziej na konto Nathalie@ specjalnie będę dla was odpisywać tam na wasze pytania np.Ile miałas lat jak to...? No takie podobne ^-^
A co dzisiaj robimy?? Może zacznę pisać opowieści z mojego życia?
No dobra. Ten pomysł mi się podoba ^-^ No to co? Może zaczynamy od 4 klasy? Bo tam się działo najwięcej... ^_^
No to tak: 4 klasa :
Hmmm... Zaczęła się nie przyjemnie bo od razu dostałam jedynkę :( MATEMATYKA :( Tak właśnie... 
No nie pamiętam za bardzo :( Ale wiem, ze później no kilka dniu później zaczęłam być 
V-Lovers(Violetty Fanki).
W piątej klasi enic sie nie działo...
A w szóstej uuuu... Dowiedziałam się, ze taki chłopak z 5 klasy się we mnie zakochał...
No wiec olałam go :D
Dobra kończymy pa pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz