środa, 21 stycznia 2015

Coś o mnie #1 Zapytaj :D

NO TO ZACZYNAJMY!

1.Kocham psy. A najbardziej małe mopsy ^_^ W ogóle kocham zwierzaki. Są słodkie i no wiecie... SŁODKIE! ^_^

2.Jestem ogromnym LENIEM!!Na lekcji:Śpię...
                                                     Przy uczeniu się: Zasypiam :D
                                                     Na filmie w kinie: Śpię z moją best friend :D
3.Hmm. Jestem łakoma, spokojna, miła(czasem),przyjacielska,szybko się zakochująca... No i tyle :(
Ale jeszcze!!!

  ZAPYTAJ""

Dziewczyna ze szkoły pytała się mnie tak: "Czy jak założył bloga pozdrowisz mnie?" No to witaj Ola!! POZDRAWIAM CIĘ!!
To chyba na tyle!!!!!!! Ale i tak za niedługo pamiętajcie!:WRÓCE!!!!!!!!!!!
 A to mój piesek: Banshee....
 Robione? Hmm Z tydzień temu?
To jak ją dostaliśmy :D MMM...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz